Monday, February 26, 2007

And the Oscar goes to ...

One of the good things about living on this side of the ocean is that I don't need to get out of my bed in the middle of the night to watch the Oscars ...

But then again, I never ever did. As a matter of fact, I used to be a real movie buff, but with all these transatlantic moves, nightjobs and what else I can use as a poor excuse not too move my lazy butt to the nearest movie theatre, I haven't seen any of the nominated films. Good thing is, most of them are already released on DVD here, so I guess I am gonna do an Oscar Night of my own.

Best film: The Departed by Martin Scorcese??? Gimme a break, a film that's a remake?? I mean, the original Hong-Kong "Infernal Affairs" really kicked ass, and ... Heck, what am I talking about? I haven't seen it, so I am in no position to pass judgement.

To be continued ... (for sure)

For now: counting the days to our snowfun weekend in Les Laurentides! To all: please send an e-mail to Tinneke minimizing the risk of snowboarding! And don't gimme that cr*p that it's lethal. You have far more chance of dying by crossing a street.

4 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Enkele blogs geleden zag ik de fotos van jullie appartement. Knap! Ik vraag me alleen af - heb ik dat alleen maar gezien? - welke tijd de 3de klok aangeeft.
Roger

7:18 AM  
Blogger Miss K said...

De afgelopen 4 jaar maakte ik er een heel evenement van: de OSCARS. Heel de nacht opblijven om met open ogen naar het mooie filmvolkje op de rode loper te zien paraderen en om te zien wie met een beeldje naar huis mocht. En de dag erna steevast een dagje verlof om bij te slapen. Dit jaar werden de oscars in België echter zelfs niet uitgezonden, zelfs niet op BBC... waar gaat de wereld naartoe. De pipo's van Kanaal 2 hadden de rechten wel, maar hadden 'geen zin' om de oscars uit te zenden.... grrr

7:22 AM  
Anonymous Anonymous said...

de rechtse klok geeft brussel aan, de middelste montréal en de linkse brisbane (australië), de enige andere tijdzone ver genoeg links van ons waarin we iemand kenden (silke). erik vindt de volgorde gigantisch onlogisch, omdat hij het gewoon is dat brussel in het centrum van de wereldkaart ligt. maar aangezien wij nu hier wonen, is montréal het centrum van 'onze' wereld. we kunnen daar nog een serieuze boom over opzetten denk ik.

8:32 AM  
Blogger M said...

ik kan ook niet tegen mensen waartegen je zegt dat je gaat proberen te snowboarden en die dan zeggen 'pas maar op voor dit en voor dat en zie dat ge niet valt' ja hallo? dat was ik wel van plan ja

12:35 PM  

Post a Comment

<< Home