Thursday, February 22, 2007

Our old new flat

So the whole painting/renovating things is done .... lookin' gooooooooooooood!!! (as Cat of Red Dwarf would say ... don't know Red Dwarf .... it's a cult Britisch sci-fi comedy of the late 80ies) Here are the piccies!


Before: me, working my ass off.


Before: me again, busting my balls


Before: our new IKEA furniture safely tucked away


After: behold ye mortal the dining area


After: for da bedroom (action)


After: our pimped living room (notice the guitar rack)


After: la cuisine, the most sacred place of the house

16 Comments:

Blogger Unknown said...

Amai! Ik ben echt onder de indruk! Het ziet er keigezellig uit! Als jullie in mei tot in Balder komen, kunnen we er misschien een verffestijn van maken? Hier moet nog alles geschilderd worden dus...
Alleszins, goe gedaan Erik!

3:51 AM  
Blogger .s said...

Wow, ziet er echt super uit! Daar wil ik wel eens komen logeren... :)

5:17 AM  
Blogger Stoffel said...

schitterend!
debbie travis verbleekt in het niets!
ook die lichtreflectie op die ene foto! nice!
great job!!

5:38 AM  
Anonymous Anonymous said...

ej broerje! gij een handy man? ik kon het niet geloven, maar de foto's bewijzen het! het ziet er super goed uit!
sneeuwerige groetjes vanuit Oosterijk!
kusjes Sara

9:01 AM  
Anonymous Anonymous said...

Die foto's kunnen wel getruceerd zijn natuurlijk! Misschien heeft tinneke al het werk gedaan en poseert erik alleen voor de foto's?

10:19 AM  
Anonymous Anonymous said...

Of getrukeerd, dat kan ook :s

10:57 AM  
Anonymous Anonymous said...

ja, want ik ben echt een handige harry....NOT!

11:06 AM  
Blogger Miss K said...

jullie mogen bij mij ook wel eens langskomen ;-)

12:53 PM  
Anonymous Anonymous said...

ik hoop dat er tussen al die fotokaderkes toch een fototje inzit van je lieftallige zusjes he!!
de kamers zijn er echt super uit, een hele metamorphose!!!
sas

10:55 PM  
Blogger Gretl said...

skitsnyggt!!!

4:01 AM  
Blogger E. Stilker said...

Tack for DVD:n Gretl!

4:10 AM  
Blogger Sarah said...

WOHOW!!!

Echt héél knap gedaan! En heb je die gele lijnen zelf recht kunnen schilderen? Straf! Is één van de moeilijkste dingen in het verversberoep ;)

Zalig, nu moet het echt wel voelen als "jullie thuis" he.

Geniet ervan... dat zal moeilijk anders kunnen seg!

Benieuwd om het binnen een paar maanden live te zien. JOCHEI!!

5:40 AM  
Anonymous Anonymous said...

amai zeg Erik knap gedaan!!
tziet er echt gezellig uit!!
die foto's zijn precies uit een IKEA catalogus gehaald :-)
je hebt toch ni met je photshopkunstjes snel je gitaren erop geplakt ;-))

grtjs
Susan

6:37 AM  
Blogger E. Stilker said...

Echt recht zijn die lijnen niet, en ook niet geel maar 'pomelo'. Boehoehoe .... Maar het hangt een beetje van het licht af ...

Bedankt voor de complimentjes! Voor de eerste keer de 10 comments grens overschreden op de blog, dat moet gevierd worden.

BTW: foto's van de zussen zitten er nog niet tussen, maar ik heb een fotoconcept uitgewerkt voor "niet-zo-typische familieportretten". Later hier meer over, want ik wil inderdaad graag jullie smoelwerk tegen de muur zien.

7:51 AM  
Anonymous Anonymous said...

erik m'n complimenten voor je vele werk. Het ziet er echt goed en gezellig uit. Nu gaan jullie je er zeker thuis voelen. Spijtig dat je zo ver weg bent, ik heb hier ook nog wel wat karweitjes en nu ik weet dat je zo handig ben.mama

1:24 PM  
Anonymous Anonymous said...

zeer interessant, bedankt

5:23 AM  

Post a Comment

<< Home