Wednesday, November 18, 2009

Moving


Again! For the 3d time ...

We love our place on Clark, unfortunately it's up for sale and we can't stay. Our landlords graciously offered another apartment in the same neighbourhood. The good news: it's bigger ... a lot bigger ... probably twice the size. The bad news, it's on the 2nd floor (ground flour is first floor). So no more garden (but a nice balcony, good enough for the BBQm some herbs and dinner outside. It's not as renovated as Clark but it has a lot of charm, revarnished hardwood floors, original moldings etc. Also we get to move our stainless steel applicances with us. And for the same price.

So before we get to do Xmas shopping for our little trip to Europe for the holidays, we have to pack up our stuff again. It's going to be a couple of busy weeks ...

6 Comments:

Anonymous Anonymous said...

hey erik,

alle vooruit, je kan er nog is aan beginnen :) Wel goed dat het nog in dezelfde gezellige buurt is he, en dan nog is dubbel zo groot! Geen tuintje is wel minder, maar als je nog kan BBQ'en dan is dat toch belangrijkste he! en in de winter heb je nu ni zoveel aan tuin in Canada. Is een nieuw appartementje eigenlijk voor ons geen reden genoeg om dat nog is persoonelijk te komen controleren of dat in orde is??
Trouwens, over huizen en zo: wij hebben onverwacht vorige dinsdag nen bouwgrond gekocht in Tremelo dus onze zoektocht zit er op (maar het echte werk begint pas...)
groetjes aan tinneke
Neal

3:53 AM  
Anonymous tinneke said...

reden genoeg om eens langs te komen! jullie bed staat klaar!

8:01 AM  
Blogger E. Stilker said...

Super nieuws! En inderdaad, misschien is dat nog eens reden om langs te komen ... :-)

9:54 AM  
Blogger Sarah said...

howla! is me dat (weer) verschieten! heb je er al foto's van? ik ben benieuwd... misschien moet ik ook nog maar eens komen zien voor ik dertig word ;-)

Enneuh, Neal: 'onverwacht' een bouwgrond kopen, hoe doe je dat?? :D

8:52 AM  
Anonymous Anonymous said...

hey sarah,

wel dat kan wel degelijk 'onverwacht' een bouwgrond kopen. We hadden een bouwgrond kopen al lang uit ons hoofd gezet (wegens te duur) tot mijn vader dinsdagmiddag belde dat er dinsdag om 17u00 ergens openbare verkoop was van grond die nog prijzig was na eerste zitdag en ik zei "ga maar is zien" en plots hadden we om 18uOO een grondje... en dus helemaal onverwacht want dachten ook dat hij veel duurder ging zijn.

btw: dat idee van is langsgaan voor je 30 vind ik echt wel goed (proficiat trouwens wat laat met je 29 ste). Ik denk dat ik nu al ga beginnen aan mijn lijstje wat ik moet doen voor mijn 40 en het nieuwe adres van erik en tinneke zal er tussen zitten :)

doe de groetjes aan Sven he

Neal

10:02 AM  
Blogger Sarah said...

Haha, allez proficiat met de aankoop in elk geval Neal en Liesbeth!

6:23 AM  

Post a Comment

<< Home